onsdag 2 september 2009

Hej igen:)

Hallå!
Nu har det varit ett par härliga dagar som spenderats ute. Väldigt skönt efter en minst sagt händelserik helg....

Idag blev det stan; fikaträff o lite strosande i affärer. Sedan efter det en lång lång promenad i trevligt sällskap:) Avslutades även den med fika. Så när jag nu på kvällen kom hem så insåg jag att jag bara fikat hela eftermiddan, och inte ätit nån mat! Inte konstigt man var heelt slut... Så det blev lite nudlar nu efter lillgumman somnat. Det får duga, har lixom inte energin att göra nåt annat.
En bra sak just nu är att jag inte använt bilen på jag vet inte hur länge! Jag har gått o gått o gått känns det som. Känner mej jättehurtig! :) Sen har träningen satt igång igen åxå -Poledance. Var skitkul att börja i torsdags igen. Först Nu har träningsvärken försvunnit helt haha! Jamen det har ju inte direkt blivit nån träning för mej nu i sommar. Alls. Så det kändes verkligen på tiden att chocka musklerna samt få ett blåmärke som heter duga på benet! Skönt å känna att man lever:)

Nu är det bara 2 veckor tills Nellie fyller 1 år! :)

Förbannad?

Ja jag vet inte vad jag mer ska skriva idag. Livet känns iaf heelt okej just nu :D
Godnatt!

1 kommentar:

  1. Men gud vad stor hon blir! Jag har ju inte träffat er på år och dar, känns det som!

    SvaraRadera