onsdag 30 september 2009

HÖST

Så har förkylningen drabbat oss här hemma! Nellie är lite piggare än mej iaf. Jag kör på med Panodil-te och andra dunder hus-kurer. Hjälper nog. Så småningom...
Har hänt mkt sista tiden. Både bra o dåligt. Bra grejer är att jag äntligen fick min lön t ex:) Å har handlat -förutom kläder till Nellie - ett par välbehövliga snygga stövlar. Å det ska jag säga att jag handlar ju INTE ofta till mej själv nuförtiden. En halsduk kostade jag åxå på mej:)
Ooo! Snart börjar min favortitserie- Desperates Housewifes. Så äntligen får jag anledning att titta på TV igen, ja förutom Idol då. Som jag visserligen följt ganska dåligt denna säsong. Har haft trevligare för mej om kvällarna I guess ;)
Min lilla Nellie är numera en 1-åring. Ingen bebis längre. Hm...hon får gärna växa långsamt :) Nya saker att tänka på nu när hon kan gå för fullt. Nya saker måste KÖPAS. Som utekläder hon kan ramla runt i. Kläder överhuvudtaget. Nyss hade hon ju hur mkt som helst. Sen blev det höst o kallt. Så nu behövs det ja, det mesta helt enkelt. Tycker det är skitkul att handla till lillgumman. Men inte här i stan.... får ta en sväng nånstans snart för lite shopping:)
Hmm... funderar mkt på framtiden nu.... finns många saker jag måste ta itu med nu.

På staaan






Nellie på studsmattan hos farmor, hon bara älskar den!:)




När det fortfarande var varmt ute...




Gud va gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar