torsdag 1 oktober 2009

Lax i stora lass!

Ojojoj jag vet inte vad jag ska säga? Idag hörde jag något riktigt roande faktiskt. Tänker absolut inte gå in på vad hur eller när, men visst gjorde det att dagen fick lite extra krydda! :) Vilket kunde behövas denna dag, då förkylningen fortfarande varit över oss.

Har inte gjort många knop idag, mest vila. Åsså har jag frysit å frysit som en tok! (Eller det kanske heter "frusit"? Ja det gör det nog...) Är antagligen förkylningen -eller så har vi förbannat kallt här i lägenheten....

Jag fick en present idag faktiskt:) En stooor laxfile av mormor:) Så den ska styckas å frysas in. Älskar lax. Älskar iof det mesta i matväg. Det jag INTE äter är skaldjur. Skaldjur o surströmming o palt. Så nu vet ni det!

Imorn händer det grejer iaf! Hoppas jag är frisk tills dess...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar