onsdag 28 oktober 2009

Strul!

Jahapp! Då är jag själv här hemma. Nellie är hos sin farmor. Det blev.....tyst.....väldigt tyst här hemma nu.....

Har ringt en massa skittråkiga men nödvändiga samtal idag. Bara för att få konstaterat något ännu tråkigare. Suck! Jaja tack o lov vet jag att det löser sej, men känns ändå så surt när det kommer ta ännu längre tid.
För när jag ringer försäkringskassan och pratar med dom, så naturligtvis litar jag på det dom då säger till mej. Speciellt när jag pratat med 2 stycken som konstaterar samma sak. Men när jag nån dag senare ringer o får ett helt annat besked, ja då funderar jag på om de inte ska ta och kanske utbilda den personal de har ordentligt! Så att man i fortsättningen KAN lita på deras ord. Ska jag behöva ringa o prata med 5-10 olika anställda innan jag får rätt svar- då är det illa!

Nä nu ska jag njuta av min lilla lediga tid. Vart försvann solen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar