fredag 2 oktober 2009

Barnkalas

Tjenamors!

varit på barnkalas idag - kul! :) Jag o Nellie firade en liten 1-åring. En riktigt trevlig tillställning med hembakat o fruktsallad - gottans till både vuxna o småttingar :)

Inatt drömde jag riktigt skumma drömmar...har börjat göra det på senaste tiden. O det är inge roligt att vakna kallsvettig av en mardröm! Jag som är så mörkrädd dessutom.
Så när det var dags att gå upp kände jag mej allt annat än utsövd. Gjorde en smoothie till mej själv till frukost o gröt till Nellie. Sen gick nån timme och vips! så var jag som ett argt bi! Irriterad över allt å ingenting. Då kom jag på att jag bara fått i mej en smoothie på hela dan....jag märker lätt hur mitt humör förändras då jag är hungrig. Så slängde i mej lite mat o gav Nellie åxå, sen var det då kalaset. Å det gick ju jättebra :)

Kvällen ikväll blev lugn med godis o Idol. Upp tidigt imorn på babysim.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar