tisdag 13 oktober 2009

Lite Update!

Sådär! 2 av 4 pass PoleDance avklarade för denna vecka! Blåmärken, sträckningar o bula på foten - man skulle kunna tro att jag blivit misshandlad! Men det är heelt självförvållat. Ikväll blev det mer övning på att hänga upponer på stången med hjälp av benen. Samt hänga upponer med enbart ett ben som håller fast - puh! (Fast jag vågar iiinte riktigt släppa händerna i den där enbenta varianten.) Sen en massa andra trick såklart å dans:)

Såhär ser den ut - den enbenta varianten!


Var ju ett tag sen jag skrev här, har hänt en massa på sistone. En massa saker som stört min koncentration o som gjort mej mkt trött..... Börjar dock kännas lite bättre nu. Men det har varit en ganska jobbig tid. Det har hänt grejer minst sagt! Så jag har inte suttit så mkt vid datorn alls.Kanske blir ändring men inget jag kan lova nu :P

Idag fyller jag år föressten.:) Ja, jag sätter en smiley för visst är det roligt med presenter o uppvaktning. Tack alla för era gratulationer, uppskattar det verkligen. Det är just på ens födelsedag det oftast märks hur många som finns i ens liv som bryr sej, det värmer i själen:)

En till grej som hänt; jag o Nellie ska flytta till en ny lägenhet på andra sidan stan. Ska bli så kul så:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar