torsdag 29 oktober 2009

Ljusterapi!

Äntligen varit till försäkringskassan idag å talat dom tillrätta!! Haha näärå inte direkt utan jag har fått lite mer föräldradagar så jag klarar mej ett litet tag till. Krisen är över. Puh! Firade det hela med en attans god lunch o en massa slapp. Läst ännu mer på nätet om den fruktade svininfluensan. Man blir bara klokare å klokare ;)
Nellie är ju hos sin farmor fortfarande så det är fortfarande tomt o tyst hemma. Därför har jag varit ute o nån annanstans på dagarna så det inte blir så långtråkigt.

Tvättat har jag hunnit med imorse åxå. Klockan ringde omänskligt tidigt för en barn-fri dag - nämligen klockan åtta. Ååå jag som skulle kunna sova till middagstid! Fast då skulle jag förmodligen bara få dåligt samvete av att ha sovit bort halva dan, speciellt när det är så mörkt om kvällarna. Inte roligt att vakna å det är mörkt ute. Är det dag eller natt kan man ju fråga sej då. Förvirringen blir total. Nä usch då är det skönt att få sej lite dagsljus åtminstone!
Kanske jag ska skaffa en sån där Wake-up light grej....? En sån som sprider ljus på morgonen så man kan tänka sej att det är en ljus sommardag man vaknar till. Tror de finns med tillagt fågelkvitter åxå. Skulle ju va perfekt för mej! Det önskar jag mej i julklapp! Så släkten-nu vet ni vad ni ska köpa :)


Sedär! Lyckades hitta en bild på en Wake-up Light :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar