måndag 26 oktober 2009

Skönhetens pris....

Jag fick ju presentkort på Kicks när jag fyllde år. Ganska mycket dessutom :) Så jag for till Gävle. Handlade på mej min favoritparfym och min favoritmascara (som båda 2 inte finns att köpa hemma i lilla Söderhamn) å diverse anti-rynk-krämer. Ja men jag tänkte som så -att nu när jag ju är närmare 30 än 20 så gäller det ju att förebygga :P

Jag är en sån person som alltid varit noga med vilka produkter jag använder, har varit sån så länge jag minns. Började tidigt med olika speciella ansiktskrämer o liknande. Inte direkt ekonomiskt, men det har inte bekymrat mej eftersom jag tänkt att vill man va fin så får det kosta vad det kosta vill! Typ. Sen har jag varit så intresserad av hudvård å sånt, funderade på att utbilda mej till hudterapeut ett tag, det ligger i mitt intresse.

Men som sagt - ekonomi har aldrig varit min starka sida. Kanske jag nån gång lär mej, eller så kanske jag inte gör det under hela mitt liv. Jag känner mej själv och det krävs nog mycket för att jag ska lägga om mina vanor. Hur många program av "Lyxfällan" jag än kollar på. Kan ju vara glad att jag inte sitter så långt ner i skuldträsket som de som är med där. Jag sitter inte alls i något skuldträsk faktiskt. Men tänker inte gå in på det. Utan kan bara konstatera att jag har det bra på så vis. Än så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar