tisdag 24 februari 2009

En sjusovares bekännelser.....:P

Jag dras med den dåliga vanan att lägga mej liiite för sent. Eftersom klockan ringer 07.00 varje morgon o jag är helt död då känns det som. Kan inte sova vidare heller eftersom Nellie vaknar den tiden. Så det är bara att pallra sej upp likt en zombie å göra iordning mat till henne. Idag funderade jag starkt på att gå å lägga mej igen efter att hon ätit...men då skulle jag aldrig hinna göra mej klar! Så det är bara att inse att det är såhär tidiga morgnar som gäller nu. För en som alltid varit en sjusovare hehe... jaja sånt är livet! :P

Tittar på när Nellie försöker krypa nu...hon rullar alltid över på magen när jag lägger ner henne å sen försöker hon liksom lyfta rumpan så hon ska kunna ta sej framåt. Men det går ju inte riktigt så det slutar alltid med att jag får ta upp henne eftersom hon blir så förbannad. Snart kommer hon nog på det:)

Nej nu har jag inte tid att sitta här, vi är 2 som ska bli klara för da'n. 2 tjejer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar