lördag 28 februari 2009

Muskan -ett familjärt litet hak ;)

Snart bär det av till fjällen! Undrar verkligen hur detta kommer gå?! För det första kan jag ju inte åka skidor, o sen är jag inget stort fan av snö o kyla... men det finns ju en härlig stuga att värma sej i :) Åsså får jag lite quality-time med min dotter. (Som jag iof får hela tiden men ändå.) Jag tänker ju ändå åka skidor, så är det bara. Har ju fått låna värsta moderna utrustningen så det lär man ju utnyttja! :P

Igår vart det utgång. Jag, söta Emma & Co gick till ett litet hak kallat Muskan här i stan. Härligt ställe det där... det är oftast fullt med folk o man träffar på en hel del vänner o bekanta garanterat! Dansgolvet är obefintligt men ändå är det ett jäkla ös på den lilla plätt som finns! Allting dokumenteras av lokala paparazzis såklart haha! Klart jag bjuder på mej själv :P

Nu läre jag sätt fart här hemma! Det ska tamejtusan städas ordentligt innan jag åker, nämligen skönt att komma hem till ett rent hem! Ses om ca en vecka då!! Bye bye! :)

1 kommentar: