onsdag 25 februari 2009

Nellie ökar!!!

Idag tog jag o Nellie en liten sovmorgon:) Jag skippade träningen eftersom jag fortfarande inte känner mej helt kry... så jag gav henne mat, å sen somnade vi båda om... skönt!



Var på BVC - det lilla livet ökar stadigt i vikt! Kan inte fatta att hon väger närmare 7 kg nu! Ännu mindre att hon är 5½ månad! Det går snabbt! Å det är så roligt att se hur hon blir mer o mer nyfiken av sej:) Vill vara med hela tiden och kan roa sej med nästan vad som helst - oftast glad utav sej:)



Snart åker vi till fjällen föressten- en liten lugn familjeresa sådär. (jag på skidor = ett skämt :P) Ska bli skönt att komma iväg lite, hoppas bara att man är frisk tills dess... Jag får väl ta och börja lägga mej i tid! Men det är svårt när kvällarna är så trevliga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar