måndag 16 februari 2009

Träning...

Har varit å tränat med en god vän:) Känns verkligen skönt att få komma igång igen med träningen igen efter ett lååångt gravid - och mamma uppehåll!
Det går faktiskt bra! Tydligen finns det kvar muskler i min lilla kropp - för jag orkar mer än jag trodde -kul:) Det är alltså styrketräning jag pratar om nu, men jag å polarn hade tänkt avancera sen till gruppträningar. Först vill vi bli lite mer vältränade haha;P

Förutom att få snyggare kropp -så är ju anledningen till träningen att bli starkare. Jag bär ju så mkt nuförtiden - iom att jag har Nellie. Det är ett ständigt kånkande! Speciellt med tanke på att min lägenhet ligger en bit från parkeringen. Så det är ett jäkla projekt att ta sej från hemmet till bilen -med barn å allt. Å bilen använder jag ju rätt ofta... jaja -stark blir jag ju iallafall:)

1 kommentar:

  1. Jag vill åsså träna :( men får väl nöja mig med allt bärande jag... :)

    SvaraRadera