tisdag 17 februari 2009

Lång dag.

Klockan ringde 05.30 imorse. Sedan dess har det varit full rulle! Först iväg till ljusne å fixa bilrutan - samtidigt hängde jag hos farfar en stund:) Var även iväg en sväng till Elin så Nellie fick leka lite med Engla:)

Sen på eftermiddan vart det kalas hos Ellen som fyller 1 år idag -Grattis grattis! Kände redan på vägen dit att jag inte var nå kry....så det blev ganska snart hemfärd, å nu sitter jag här med täcket om mej i soffan å känner mej allmänt hängig med halsont...jag har inte tid å va sjuk!! Men när har man egentligen tid med det? Ska försöka tänka positiva tankar nu "jag ääär frisk - jag är INTE sjuk.."...

Föressten så vill jag bara tillägga att Nellie sov heeela natten inatt - alltså från 22 - 7. Tyvärr kunde jag inte riktigt njuta av detta eftersom jag typ halv-sov hela natten, i väntan på att hon skulle vakna...men men, får bara hoppas hon fortsätter såhär nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar