fredag 6 mars 2009

Fjällresan.

Så var man hemma igen! Fasen va snabbt det gick!
Jag kanske ska berätta lite mer; har alltså varit på skidresa med Nellies farmor m. familj. Till ett litet ställe som heter Långå. De har en familjebacke där man knappast behöver oroa sej för att krocka om man säger så! Mysigt var det iallafall:) Hyrde stuga en vecka för en tusenlapp - billigt å bra! Stuga o stuga föressten, skulle snarare kalla det hus! Plats för många!! :)
Och det gick faktiskt skitbra att stå på skidorna, jag som knappt åkt alls innan! Nu vill jag ut i backen snart igen - sååå skojigt:D


Nellie får en puss av hunden Essi:)

Ellen och jag i backen.


Nellie i babypulkan.



Liftkortet haha:P

Rosor på kinden och solsken i blick! :)


Hela gänget; Nellie (i vagnen), jag, Thomas, Ellen och Benny. Ingrid (Nellies farmor) tar kortet.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar