tisdag 31 mars 2009

Vardagslyx.

Tisdag, och min vardagliga sömnbrist börjar visa sej igen. De härliga sovmornarna i Uppsala är snart ett minne blott! Men härliga var de.

Var på stan å fikade idag iallafall, riktigt trevligt som vanligt. Det blev barnvagnsinvasion på Furan :P Var ju tur det fanns platser för en gångs skull, vi tog upp 2 bord. Annars vid lunch brukar det va fullt där. Blev en pastasallad som vanligt o sen kaffe. Men kladdkakan hoppade jag över denna gång. Vilket är ovanligt mej men ibland måste man ju variera sej lite haha ;P

Sen har jag käkat en kanonmiddag idag! Potatisgratäng o blodig biff!! Ju blodigare desto bättre är min smak! Tycker om mkt råa grejer föressten. Sushi är ju en annan favorit. Sen är jag en sån som kan käka rå köttfärs också. Jag har väl nå djuriskt i mej antar jag ;P

Har sett favvoprogrammet Desperate Housewifes ikväll - det enda program jag verkligen följer och har följt sen start.
Nu ska jag gå å sova, känns som om det kanske kanske kanske är förkylning på G....men tänkte prova sova bort den känslan. Så Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar