torsdag 19 mars 2009

I <3 shopping!

Herregud vad jag slappat till mej med bloggandet! Har ju redan gått tre dar hehe:P Men jag har väl haft roligare för mej än att sitta vid datorn antar jag:)

Har varit hos syrran sen igår på en liten snabb-visit sådär. Hon bor i Valbo så det vart ju shopping för hela slanten! Med betoning på "slant"....suck! Att jag aldrig lär mej! Smått shoppingberoende måste jag erkänna att jag ändå är. Ekonomisk har jag aldrig varit - så är det bara. Kommer väl aldrig bli heller. Men jag tänker såhär; den som spar -han har, men inte så roligt? Ja för jag lever för stunden. Det löser sej alltid ändå:)

Var mysigt att komma bort en stund. Vi käkade tacos (alltid lika festligt och gott) å kikade på film. Sen köpte vi båda nya solbrillor o gick å glassade i solen :) Syrran klagade lite över dålig sömn, själv är jag så van nu att vakna hundrafemtioelva gånger varje natt, så det är lugnt... mitt morgonhumör är väl kanske inte det bästa nuförtiden, men Nellie är definitivt värd varenda sekund! :) Hon är mitt allt -det lilla livet. På tal om sömn så ska jag gå å sussa nu så jag är så pigg o fräsch jag bara kan bli imorn! Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar