tisdag 24 mars 2009

Tvättstugan; en ständig ångest...

Jaa så var det tisdag då....och för ovanlighetens skull så har den varit rätt lugn hittills. Känner mej rätt rastlös när det blir såhär. Är van att ha fullt upp hela tiden och VILL ha fullt upp, då trivs jag som bäst. Med fullt upp menar jag inte att stressa hela tiden, utan mer att va ute å träffa folk o så. Fart o fläkt alltså - men ingen stress :)

Var en sväng förbi tvättstugan igår för att boka tid. Såg att jag hade sista tiden för samma dag uppbokad...tvättade till mitt i natten. Aldrig mer att jag tar den sista tvätt-tiden säger jag bara... Från kl.21.00 - 23.00. Sen ska det ju torka också! Näe det var ingen höjdare. Inte nog med det; när jag kom till tvättstugan så var det en annan person på G med att börja tvätta på min tid. Va nudå?? Jo, han hade upptäckt att det gick att använda min tidsboknings-kloss, å hade alltså satt upp en tid till SIG med MIN kloss?! Aningen fräckt, eller? Ja det löste sej iallafall för tvättat blev det till slut.
Lägger in ännu en bild på min lilla sötnos. Skulle kunna lägga in hur mycket bilder som helst på henne, men jag läre väl hejda mej :)

(Nellie tyckte strumpan skulle va i mun istället för på foten:))

1 kommentar:

  1. Haha jag såg inte hennses armar först!
    Så söt hon är. Känner igen det där med strumpor och mun =)

    SvaraRadera