måndag 9 mars 2009

Vår i luften!

Var en sväng till gymet idag, fick instruktioner av personlig tränare - det ni! Så nu är jag nästan expert på det här med träning haha :P
Nu är det inte som så att jag slängde ut en femhundring bara sådär - utan jag hade ett presentkort att utnyttja som jag fått för över ett år sen(!). Men blev ju gravid så det är därför jag tog det nu då istället.

Senare hämtade jag upp Nellies pappa o åkte till banken för att fixa ett sparkonto till lillgumman. Så nu har hon ett eget konto :)
Skönt ändå att vi som föräldrar kan komma överens så bra - att vi kan prata o så - trots att vi haft alla odds emot oss! Känns värdefullt - för Nellies skull :)
Imorn ska vi träffa prästen o snacka dop. Jag gruvar mej lite för detta dop faktiskt...rätt mkt som ska fixas o så... men det blir nog bra till slut. Döpt kommer hon bli iallafall! :)

Skönt med lite vårväder idag föressten:) Jag kunde använda min otroligt snygga nya skinnjacka, och det var inte alls kallt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar