måndag 16 mars 2009

En bra start på veckan!

Idag tog jag min sega kropp iväg till gymet och såg till att den vaknade ordentligt! Var ju ett tag sen sist jag tränade nu... men jag har ju för fasen varit på skidresa! Å det var ju ben-träning så det räckte o blev över! :) Vet inte hur länge jag hade träningsvärk efter den resan, men det var iaf länge!

Sen blev jag bjuden både på lunch och fika när jag hämtade Nellie som var hos gammelmormor Inger (ja hon har ju 2 gammelmormödrar) Det var uppskattat :) Nellies pappa var åxå där, så då kunde jag passa på att slappa lite i soffan efter det tuffa träningspasset. Och Nellie fick mysa med pappsen lite :) Innan det var dags att ge sej av igen på nya ärenden!

Har kletat in Nellies skalle med skorv-kräm ikväll, så nu får vi se om eländet försvinner. Lillgumman har precis somnat så jag ska väl passa på att göra nå viktigt nu istället för att sitta här :P

Natti natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar