tisdag 10 mars 2009

Barnvagnsrally!

Idag känns det som att jag sprungit runt med barnvagnen kors o tvärs över stan -hela dan! Och det har varit jobbigt...är helt slut faktiskt... Jag menar det är ju lite utmaning (om inte annat för armmusklerna) att dra runt en vagn i snöyra. Dessutom går jag snabbt! Powerwalking kallas det :P
Var först å fikade med några goda vänner, alltid lika trevligt:) Naturligtvis blev det min favorit; kladdkaka, till kaffet! Mmmmums!

Sen var det ju det där mötet med prästen....så det var hem å vända i princip så skulle vi iväg igen. Mötet gick bra:) Vi fick t o m höra en trudelutt! Ja prästen sjöng alltså en psalm för oss hihi :) Men han sjöng bra!

Har precis lagt Nellie. Hon är ju så duktig! Det är (oftast) bara att lägga ner henne i sängen med napp och snuttefilt - så somnar hon utan gnäll. Fantastiskt :) Så nu på min "lediga" tid, så ska jag fixa å dona lite här hemma. Diska undan dagens disk o plocka undan lite. Sen är det natti natti tidigt (hoppas jag :P ), ska upp och gyma imornbitti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar