måndag 4 januari 2010

Handikappad.

Hej hej!
Nu är man igång med flytten då! Kartonger har packats för fullt idag o körts till nya hemmet. Imorn ska de packas upp sen fyllas på nytt. På onsdag går själva flyttlasset med möbler. Känns skönt att jag absolut inte samlat på mej så mkt grejer genom åren. Less is more! Jag gillar att rensa ut. Bort med det gamla o in med det nya! Sån är jag.

Vid det här laget har nog de flesta räknat ut att jag väntar barn nr2 ;) Och denna graviditet skulle naturligtvis börja ge sig till känna nu lagomt till flytten. Det har spänt så förbannat så fort jag är uppe o rör mej. Så kallade sammandragningar. Mest obehagligt. Känner mej aningen handikappad :S...Så jag har mest suttit o sett på när mina arma medhjälpare packat o burit o haft sej. Tack för ert jobb! :) Hoppas på att magen är mer relaxed imorn men ska väl inte hoppas för mycket. Håller säkert i sig en vecka nu detta sådär lagomt tills hela flytten är över. Gruvar mej lite för den efterföljande städningen....usch!

Ja det var lite update. Nu ska jag sova o samla kraft inför morrondan!
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar