tisdag 19 januari 2010

Sömnlös....

Igår blev det pizza med en god vän. Tyvärr blev kvällen mycket senare än tänkt å jag vaknade helt mörbultad imorse av alldeles för lite sömn. Kunde helt enkelt inte sova. Först vaknade jag av ett par rejäla dunsar från ovanvåningen o sen var det en massa annat huvudbry som störde....suck! Måttligt less...

Idag har jag fikat med N. Kaffe o bullar hos mej. Nu sitter jag å datanördar lite här hos mormor innan dagishämtning.

Just ja var till barnmorskan imorse åxå. Har glömt ta järntabletterna så järnvärdet var ju på tok för lågt igen. Annars såg det bra ut:) Lyssnade på ett litet hjärta som dunkade därinne - mysigt :)

Nu: mot dagis!

Hej

4 kommentarer:

  1. Vad låg järnvädet på? Kockan

    SvaraRadera
  2. 107. Inte konstigt jag känt mej extremt trött dessa dagar! :O

    SvaraRadera
  3. 107, det är ju ingenting! När jag kollade mitt förr förra gången var det 71! Hehe, där kan man tala om brist ; ) Inte konstigt att jag känt mig trött och orkeslös så länge, även fast jag började med tablettet så kände jag mig trött, men sist jag var dit var det 125 och nu börjar jag känna mig piggare faktiskt : ) Ät tabletterna varje dag ska du se att det blir bättre : ) /Kockan

    SvaraRadera
  4. Jo jag vet jag har ju slarvat :P Men är supernoga nu!:)

    SvaraRadera