lördag 9 januari 2010

Inget internet...

Jag har inget internet i nya lägeheten därför blir det inte mkt skrivet här nu.
Har iaf flyttat o bor i nya lyan nu:) Städning återstår till veckan av gamla lgh...suck!
Jättefint är det där vi bor nu, ska försöka få till nå bilder sen när jag ordnat allt. Vilket nog kommer ta lite tid men det kommer.

Nu sitter jag hos mamma o lånar datorn. Blir lite jobbigt i längden utan internet eftersom jag kommer efter med mina spel på facebook haha :P Ja tänk vilka problem man har...

Idag iaf började vi dagen med att ta en pulkpromenad ner till mormor min som bor jättenära :) Fikade lite där å så. Sen blev lillgumman så trött o grinig så vi gick hem, bytte till vagnen, bäddade ner henne o tog en promenad. Hon somnade i vagnen å jag tänkte jag skulle gå å titta vilken väg som är bäst att gå till dagis. Gick jättebra fram till ringvägen, men längre än så kom vi inte. Alla småvägar gick det absolut inte att ta vagnen på. Så tillslut gav jag upp o gick hem. Blev ju så förbannat kallt efter ett tag, hade tappat känseln i näsan t ex. Nä. Får prova igen imorn.

Ja det var allt för idag nu har jag inte tid med detta längre :P

Over and out!

4 kommentarer:

  1. Vart går hon på dagis? För om det är vid stentägten så är vägen via ringvägen en omväg för dig. Det finns nämligen en genväg, fast jag vet i och för sig inte vilket skick den är i nu under vintern. KraaM

    SvaraRadera
  2. Fast det går ju jättebra att gå till dagis om du fortsätter ner till vår gata! Gångvägen mellan knäcken och ringvägen, och sen bara rakt ner! Plättlätt! :)

    SvaraRadera
  3. Hon går på Klossdammens dagis. Har kollat ut vägen nu:)
    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Haha ja dom där spelen på fb är beroendeframkallande ;D

    SvaraRadera