måndag 18 januari 2010

Sådärja.

Hej då stamvägen! Var med på besiktningen idag. Gick kanon:) Så det var det sista jag såg av den lägenheten :/ Där har jag både bra o dåliga minnen från. Men kommer skaffa nya o ännu bättre från nya hemmet. Flyttade ju faktiskt från stamvägen av en/flera anledningar som jag inte tänker gå in på nu.
(Nej alla som undrar: det blir ingen inflyttningsfest än på ett tag)

Fortfarande inget internet hemma. Det suger att använda mobilen då det inte alltid fungerar med mottagningen:/ MEN internet är beställt o kommer om 3-4 veckor. Sitter hos mormor nu o lånar hennes dator. Lämpligt att vi är grannar nu:) Så jag kan få låna dator samt få kaffe såhär efter dagislämningen :)

Jaa saker o ting börjar iallafall falla på plats i nya hemmet. Sakta men säkert. Har inte provat tvättmaskinen än, men däremot diskmaskinen. Härliga bekvämligheter! :)

I helgen föressten hade vi lite tjejmiddag jag o 2 till. Fläskfile o potatis o sås. Hembakt efterrätt o godis, popcorn o film. Riktigt nice :D

Byee!

2 kommentarer:

  1. Så ska det se ut PUMI(= Fortset så dära det är du värd(=
    Sånt dära är skit kul ju(= Tror vi killar är mycket mycket sämre på o gräjja till nått sånt dära=S Finns fan inget intresse i folk???
    Men man får trycka på mera tydligen(=
    God natt på er o sov så gott(;

    SvaraRadera
  2. Är nog lite mer en tjejgrej tror jag att fixa mat ihop å så UTAN alkohol :P

    SvaraRadera