torsdag 18 juni 2009

I got 99 problems but a bitch ain't one

Mycket att fixa nu till imorn; storhandling, besök på bolaget, städning. Hm...ja det känns väl värre än vad det är. Blir nog mycket inre stress fast det inte är nödvändigt.
Sitter å hänger med brorsan nu medan Nellie sover middag... skönt å bara slappa en stund...å lyssna på lugn musik...:)
Ska checka outfiten jag ska ha imorn. Blir nog firande i Söderhamn ändå. Var ju tänkt att det skulle bli Engelsberg (stuga), men äh...vädret och omständigheterna gör att vi blir på hemmaplan. Sticker väl till nån midsommarstång eller nåt. Grillar lite å förhoppningsvis käkar lite sill å potatis åxå :)
Funderar på en speciell persons värmande lov-ord jag fick idag..... Ja jag är hemlighetsfull igen, jag vet ;) Men ni får klara er.
Hm...ja jag vet inte vad mer jag ska skriva nu.
See Ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar