onsdag 24 juni 2009

Nice! :)

Sitter å lyssnar på Spotify. Nellie har precis somnat. Skönt...nu är det min lediga tid. Ikväll har jag sällskap av K, E och C.
(Tror jag ska börja benämna folk med annat än deras namn. Vissa tar kanske illa upp av att namnges, vad vet jag?)

När jag kom hem från syrran idag så möttes jag av ett städat hem! Men va trevligt! Grabbarna grus hade vart i farten haha :) Efter en eller 2 groggar så rycker det tydligen i städ-nerverna ;P Ja det uppskattas iaf verkligen!
Trött som jag var efter en heldag i solen. Jag å syrran smorde in oss med väldoftande kokosolja å hoppades på att bli bruna MED sol. Lyckades väl någorlunda för min del... Får fortsätta imorn eller nåt. Annars slänger jag mej i kärring-grillen å steker! Bruna ben är ett måste i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar