söndag 28 juni 2009

Värme :)

Igår; Ockelbo-marknan. Jag, sis, bror och C. Vi började med att smörja in oss med olja på parkeringen. Syrran tyckte vi var helknäppa...själv skrattade jag bara. Vadå? Man blir ju brun snabbare :)
Gick en sväng...varmt! Satte oss å vilade i en park. Sen blev det en tur i virvelvinden åxå, jävlar vad vi skrattade!! Det var brorsan som höll på å tokade sej som vanligt :)
Köpte med mej Älg, ren- och vitlökskorv hem. Samt några nagellack. Syrran å jag delade på en rökt laxbit åxå. Nellie fick 2 t-shirts, en från moster o en från morbror :)
Efteråt var vi alla heelt slut kan ja lova! Alla satt å sov i bilen, jag med nästan...vilket inte var bra eftersom jag körde.


Idag vart det till att sova in på eftermiddan..
Sen hade vi ju bestämt oss för att åka å bada. Så sent på eftermiddan åkte vi 2 till Tönnebrosjön för lite solbadande. Blev så gott som ensamma på stranden. Mysigt ;)

Så fint och så varmt å skönt i vattnet!

Nellie har spenderat lite tid ute i Morviken med sin mormor o låtsas-morfar. Där har hon haft det skönt, suttit ute och lekt o plaskat lite i vattnet. Hon har varit så nöjd och glad så! Skönt att veta när jag lämnar bort henne att hon mår bra :)


Å så här ser Nellie ut de gånger hon är förbannad...

Godnatt på er!

1 kommentar:

  1. Åh, vilket fint kort på dig sen marknaden =) Haha, nellie that little bug ;) Glider förbi med laxen om en timma! Tjing!

    SvaraRadera