tisdag 23 juni 2009

Summerlove!

Dagen började bra. Långpromenad i solen så jag höll på att smälla av! Är ju såå varmt idag! Gick från mej på stamvägen ut på fågelreservatet, kom fram i Vågbro å sen hem via Hägnan, Puh! Fast skönt såklart:) Äntligen äntligen sommar!
Vi kollade på alla fina villor vid vattnet å drömde oss bort.....att ha en villa vid vattnet med brygga, å gärna en båt på det -är ju en dröm vi delar ;)

Sen blev det en sen lunch vid 3-tin, som jag åkte på att laga: köttfärsbiffar med färskpotatis - enkelt å go husmanskost. Blev skapligt trött av solen och matlagningen så somnade här på eftermiddagskvisten. Lika bra att hänga på Nellies sov-turer...

Tjaa.. nu blire nog en liten utflykt nånstans med mina kära, sen införskaffande av mat m.m och en mysig grillkväll på det.

Jag blir så hmm...vad ska jag kalla't....stressad av såna här soliga dagar, då jag bara vill hinna med ALLT medan solen skiner! Så fort solen tittar fram kommer alla ideér; picnicar, grill-turer, åka å bada å sola, åka nånstans! bara man gör något. Ja solen får mej verkligen på humör :) Det är ju synd den inte är framme oftare. *Fnys*.....

Nej nu har jag suttit framför datorn aaallt för länge en dag som denna ;) Nu ska jag göra mej klar för nästa äventyr! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar