lördag 27 juni 2009

Kalas

Å idag vare varmt!

Efter Englas kalas blev det en snabb tur ner på stan för att möta grabbsen. Den korta turen i värmen var nog för mej. Resten av dagen spenderades i skuggan.
Imorse gjorde jag iof en liten ansträngning och snyggade till den lilla uteplatsen jag har. Sopade å rev upp grästuvor. Jäkla duktigt för att vara jag! :P Men sen var jag tvungen att gå in (i svalkan) och sätta mej å vila å pusta ut.... för det var tusan så jobbigt i den gassande hettan! Men nu är det rent iallafall! :)
Vi (mammagänget) pratade idag om att träffas å ta med bäbisarna våra till Ljusnebadet. Vilken bra idé. Så kan dom bada i barnpoolen. Jag har ju köpt baddräkt till Nellie hihi :)
Nä nu ska jag gå å sova nu strax så jag orkar med morrondan. Då blir förmodligen en lite längre utflykt. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar