torsdag 4 juni 2009

Träning träning.....

Var avslutning på PoleDance igårkväll - nivå 2. Det är ju så kul! Jag ska definitivt gå nivå 3 till hösten! :) Man har verkligen lärt sej en hel del nu. Kan t.o.m va upp o ner på stången, klättra å greja - tjohoo!
För de som tror att vi bara håller på å strippar, så ska jag ta ner er på jorden lite. Klart vi lär oss en del speciella moves, men det mesta handlar ju om styrka och teknik- När det gäller att lära sej akrobatiska trick på stången. Sen lägger vi ihop alltihopa till en dansrutin. De senaste gångerna har jag haft en jäkla träningsvärk efter varje pass! Men detta är nog den roligaste träningsform jag hållt på med:) Skulle gärna gått fler dagar i veckan, eller ha en stång hemma att öva på. Lyktstolpar o liknande funkar inte (märkte jag häromdan haha)...;P
Nu är det armhävningar hela sommarn som gäller så jag inte är helt förslappad när nivå 3 börjar, å då vi ska göra ännu mer avancerade trick! :O Fan va kul det ska bli!

2 kommentarer:

  1. Det finns sådana stänger att köpa på harald nyborg (tror jag att affärskedjan heter) för ca 350 kr. =) //Linda N

    SvaraRadera
  2. Ojdå va billigt =) Annars brukar de ju kosta uppåt en 3000kr.

    SvaraRadera