måndag 4 maj 2009

Efter sol kommer regn...

Har varit så grått å tråkigt idag. En riktig film-dag! Fast inte har det blivit nån film för min del inte... Har varit å deklarerat (äntligen!). Naturligtvis i sista sekund, typiskt mej... sen blev det fika hos Nellies gammelmormor på tallvägen (hon har ju 2 gammelmormödrar), iväg å handla på Ica Alen å sen hem.

Nellie har prövat nya hoppgungan - det var roligt minsann! :) Nu ligger hon å ska sova å jag sitter här med halsont å har precis käkat middag. Har ju f*n inte hunnit tidigare! Blir så vissa dagar då jag inte kan lämna Nellie ifrån mej en sekund utan att hon grinar...

Äh nu vet jag inte vad mer jag ska skriva... är lite sugen på att baka nåt. Långpannekaka skulle sitta finfint nu! :)


Glad Nellie vid matbordet. (Några sekunder efter denna bild togs så satte hon i halsen å spydde upp allting...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar