onsdag 13 maj 2009

Miss Black Jack

Jahapp går lite segt att uppdatera här nu...
Var i sthlm häromdan med Nellie o en kompis. Hon behövde skjuts och jag passade på att träffa min pappa och hans sambo Beatrice. Nellie fick träffa sin morfar:) Det var kul eftersom senast de sågs så var hon ca 1 månad....så det var ju ett tag sen!

Just ja! Jag jobbade i lördags. Första gången på en massa månader! Men det gick bra:) Takterna satt fortfarande i så att säga:) Var mkt spel åxå.
Jag är alltså croupier. För dom som inte vet vad det innebär så kan jag ju förklara det som så att jag är dealer vid ett spelbord på krogen -som har Black Jack-spel -o mitt jobb är att spela av folk så mycket pengar som möjligt :P Sämre jobb kunde man ju haft ;)

Är sjukt trött just nu pga slarv med sömnen! Blivit fööör sena kvällar nu ett par dar....skärpning! Men jag har det ändå ganska bra kan jag tycka eftersom Nellie sällan vaknar tidigare än 7. Kunde ju vart värre.

Nu måste jag ta hand om Nellie. Hon har börjat blivit så rörlig! Hon kryper inte än men det dröjer nog inte länge! Man måste iaf hålla koll hela tiden. Inte lär det väl bli bättre. Men äh det kan jag stå ut med för hon är ju bara världens underbaraste! <3

1 kommentar:

  1. `mitt jobb är att spela av folk så mycket pengar som möjligt´ hahaha ;D Hoppas du har en mysig helg! Kram

    SvaraRadera