torsdag 7 maj 2009

Träningsvärk!

Träningsvärk har jag haft idag! I armarna sen träningen igår....den tog! Men kul var det! Men skulle såå såå gärna vilja ha en sån där stolpe att öva på hemma. Får väl gå ut å jaga lyktstolpar o liknande nån varm sommardag :P

Haha idag såg jag något jag inte trodde var sant... jag har ju en sån där mobil man kan ringa videosamtal med (som typ alla har nuförtiden - jag vet). Och för typ ...minst 4 år sen iaf, så har jag tydligen spelat in ett hälsningsmeddelande på videomobilsvar! Hade jag totalt glömt tills idag då syrran på nå knepigt vis kommit till min videoröstbrevlåda å sett det. Va?! sa jag.... men jag kollade upp det, å där var jag:) Var lite kul å se sej själv bara. Med tanke på att det var så längesen. Grön ögonskugga hade jag åxå :P Haha! å syrran fick sej ett gott skratt....


Nu ikväll har jag varit å spelat Black Jack på JH :) Tog med Emma. Jag kände att jag ville öva lite med tanke på att jag ska jobba i helgen...! Å med tanke på att det var några månader sen sist... Hm..... vi får se hur det går.


Nu läre jag gå å sova... har fullt upp imorn!
Natti natti!
(Nähä det skulle jag inte alls det, för jag ska få ett telefonsamtal... :) Okej men efter det är det definitivt Godnatt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar