torsdag 21 maj 2009

Fest

Igår blev det fest=) Ölspel o Youtube - great! Sen Muskan för lite karaoke, ja inte jag då, men det fanns andra som sjöng så fint så! =) Jag köpte en korv mä bröd efteråt å lyxade till med räksallad t o m. (Då var ja ganska full för jag äter inte skaldjur i vanliga fall). En rolig utekväll=) Ingen idé att säga för mkt haha ;) Nää men inga pinsamheter så, visst full blev jag men inte redlös så jag fattade noll. Thank god! Är dock fortfarande lite snurrig nu i skrivande stund :P Har precis hällt i mej ett stort glas Oboy som jag själv fixade med kakao o socker - gottans! Nu är jag sugen på mat.....en blodig biff skulle sitta fint!

Dags å byta om nurå från party-outfit till mys-outfit ;)Läre väl ta hand om disken åxå innan Nellie kommer hem. Åå jag saknar redan lillhjärtat fast hon bara varit borta drygt en natt. Men det är skönt med egentid åxå =) Den tar jag verkligen vara på!

1 kommentar:

  1. Haha, toksnurra! Jag ringer dig senare.. Kanske vid 18-tiden. Jag ska försöka att inte grubbla ihjäl mig.. men jag kan inte lova nåt! ;P

    SvaraRadera