torsdag 28 maj 2009

Tjolahopp!

Idag:
Kattis kom på besök på morronkvisten :) Satt å drack kaffe å pratade. Lekte med Nellie. Sen ringde Gilla. Hon ville komma- å dessutom köpa med sej lunch. Ja jag tackade å tog emot jag :) Så slapp jag ju tänka på va fan jag skulle äta :P Ngt jag lixom aldrig planerar. (Planering är inte min starka sida har ja märkt sen jag fick barn).

Lite senare blev d mat-shopping med Nellie o Gilla. Tog en sväng till E-center där jag inhandlade bl.a en liten söt kofta till Nellie :) Lillgumman fick en gratis banan som mellis på Ica. Sen hade hon banan över heela sej. Tror det var det som inspirerade till att köpa nya kläder till henne...

Nu har hon precis somnat in efter lite trötthets gnäll å gråt.... Å jag har precis haft tid att göra mej middag. Ska väl ta å göra lite nytta nudå. Imorn väntar nya lekar, nya ärenden, å kanske lite annat smått å gott! :)

Fick ett MKT intressant sms idag åxå......ngt som gjorde mej glad :) Mer än så säger jag inte, lite hemlighetsfull får man ju lov att vara ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar