fredag 1 maj 2009

Valborg

Jag köpte en liten praktisk klotgrill på ÖB för 99 spänn- en sån där bordsgrill, o den kom väl till användning igårkväll:) (Den är så liten åxå så man kan bara ta med den om man ska iväg nånstans. Kanon:))
Vi skulle starta kvällen hos mej med lite grillning. Bara ett par stycken. Men det kom visst aningen mer folk så det blev fullt hus! Men trevligt var det. Sen blev det ut i vimlet på krogen, var ju en massa folk ute. Nästan så det blev lite för mycket folk...man var ju verkligen tvungen att använda armbågarna för att ta sej fram!
Syrran å jag provade nå läppglans som ska förstora läpparna. Smärta! säger jag bara! Faan vad det brände å sved å jag såg inte klok ut! Såg ut som om jag fått nån allergisk reaktion på läpparna! Tur att det inte höll i sej hela kvällen iaf. (det syns ju att på bilden att vi lider haha!)



Emma var på G


Vi fick bra fart på grillen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar