lördag 18 april 2009

Ännu en helg...

Nu har jag inte haft tid att uppdatera på ett par dar igen. Men det är postitivt, då har jag ju som sagt haft nå bättre för mej än att sitta vid datorn:)
Helgen hittills; i fredags var jag till Gävle igen - hälsade på syster o så blev det shopping för hela slanten! Skoj :) Iallafall när man vet att man har råd. Sen hem o fixa fejset till kvällen. Var bjuden på en blöt tjejkväll. Tjejkvällen var dock inställd, eftersom det dök upp killar :P Men det funkade ändå :)

Idag har jag varit på babysim o syster-yster fick följa med. Lika bra det så fick hon köra eftersom det blev ett par glas igår. Lika bra att ta det säkra före det osäkra! Hon hade sin nya supersnygga bikini, jag hade min nya bikini som inte är lika snygg...men vafan gör det? Vi är ju där för Nellies skull. Å hon var lika glad som vanligt av att komma ner i vattnet. Hon blir helt exalterad! Tjuter, viftar med armar o ben så det plaskar upp i ögonen på en. Hon är en riktigt liten sjöjungfru!

Efter simmet blev det en drive thruu på macedonken, fika i Östanbo, sen hem å besök av Kattis å då började tröttheten verkligen ge sej till känna! Satt å höll på att somna... gjorde iaf iordning en sen middag efter hon gått å nu sitter jag här. Hoppas på att krypa ner under täcket i någorlunda tid ikväll. Skönt att inte känna sej som död på morgnarna... dessutom har jag tvätt-tid....jaja...här kommer lite bilder åxå ;)

Nellie ville matcha mej o syrran i skinnpaj hon med ;P

Fika


Jag provade bruna linser. Eller "Hazel" om vi ska va exakt.



En av partydeltagarna i fredags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar