torsdag 2 april 2009

En tand på G!

Dagens stora nyhet; Nellie håller på att få sin första tand! Det känns som en liten spets i mitten av underkäken - såå roligt :) (Å då kan jag även förstå varför hon inte sovit så bra de senaste nätterna...)

Idag blev det fullt hus här hemma då Elin, Engla o Erik (jag kallar de för Trippel-E) kom, samt grannen Lisa med sin Isak :) Så kunde småttingarna leka lite. Engla är den enda som kryper så jag tänkte att Nellie kunde lära sej lite av henne då, men hon är så nöjd med att sitta än så länge. Och jag är glad att hon är ett nöjt barn! :)
Senare var jag på pole dance - avslutning för nivå 1. Nästa vecka börjar allvaret...:P Då jäklar blir det riktig akrobatik kan ja lova! Ja vi fick se en liten uppvisning för vad som väntar och ja... det är bara att inte slappa till det med gymbesöken. För styrka krävs definitivt i nivå 2! Styrka, vighet o en jäkla massa mod! Ska bli spännande!

Isak, Nellie o Engla.




1 kommentar:

  1. visst va de rolig med barnen=) och Poledancingen, kommer bli roligt på måndag med.. Hehe.. då jävlar bea ska vi strippa =)haha

    SvaraRadera