söndag 19 april 2009

Söndagsångest? Skulle inte tro det!

Har tvättat hela dan....tråkigt som f*n....tvättmedlet tog slut det åxå men då kom syrran som en räddande ängel med lite mer så jag kunde avsluta tvättandet. Nu har hon åkt tillbaks till Valbo igen. Lite tråkigt det med, hon är ju bara för go min syster!

Jaa annars har det inte hänt mkt idag...förutom tvättstugan. Lekt med Nellie o så. Lagat lunch till oss båda 2. Hängt upp all tvätt som inte torkat klart här hemma (dåliga torkmöjligheter i stugan). Mkt mer har ja inte hunnit. Nu sover hon middag så jag har diskat å satte mej här en stund. Känns som att det är tusen saker jag borde göra men jag är för lat idag... tar ju på krafterna bara att ta hand om en liten bebis åxå, så när hon sover så vill jag ju åxå bara vila.

Så det har varit en riktig gå-runt-i-myskläder-och-äta-kanelbullar-emellanåt-dag idag. Precis som söndagar ska vara! Nu fattas bara en fet pizza! :)

1 kommentar:

  1. Syster/Moster/Gudmor19 april 2009 kl. 21:20

    Vad skulle jag göra utan dig min syster? :) Your the best!
    Babysimmet var så himlans mysigt! What a little mermaid she is! Hihi.
    Synd att jag var tvungen att åka så snabbt idag.. men men. Bättre tider kommer, hoppas jag! Vi hörs på telen! KRAM

    SvaraRadera