onsdag 22 april 2009

Uppfriskande träning!


Har varit på ännu ett Pole Dance pass! Nivå 2 nu. Nu börjar det verkligen kännas att man anstränger musklerna! Vi körde extra mycket mage o armar (o rumpa såklart), behövs som sagt mycke styrka om man ska klara av att klättra högst upp på stången t ex... Men det blir faktiskt bara roligare o roligare! Nu får vi använda skor om vi vill åxå:) (De svarta på bilden ska införskaffas!)
Träningsvärken sen gårdagens Crosstraining-pass gjorde att uppvärmningen ikväll blev lite av en plåga!
Crosstraining? undrar ni.... utomhusträning är det. Man joggar o blandar det med fartlekar o olika styrkeövningar. Kul! Men shit va jobbigt det var! Haha jag är ju ingen joggare direkt! Men jag tänkte att jag skulle prova på nåt nytt...
Så det var jag - och ett litet gäng joggare i alla åldrar o storlekar som gav oss iväg ut i den natur Söderhamns city har att erbjuda. Jag blev ändå imponerad av hur mycket min kropp klarade av. Med tanke på att den kondition jag har numera enbart kommer från barnvagnspromenader. Härligt å va ute åxå:)
Jaja jag förtjänar iaf de 2 st kärleksmums jag nyss tryckte i mej! :) Nu blir det definitivt vila imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar