fredag 3 april 2009

En hektisk dag...

Oj vilken dag! Stressigt till tusen har det varit. Dop imorn så det är myycket som ska klaffa! Kläder= fixat. Kakor = fixat. Tårta =ej fixat. Den (eller de) ska nämligen jag fixa nu. Egentligen. Men upptäckte att jag ej har en elvisp så jag får se om jag provar vispa för hand. Syrran är ju här så hon kanske kan hjälpa till :) Annars gör jag det imornbitti. Det löser sej...
Dukningen har jag iallafall fått hjälp med ikväll av fam. Ståhlberg. Jag behövde knappt göra nånting själv. Christians stackars mamma gjorde det mesta. Medan vi turades om att passa Nellie :)
Nu håller syrran på att vaska av fejset innan hon ska hem å lägga sej. Stor dag imorn - även för henne! Själv ska jag åxå krypa till kojs o få min skönhetssömn.
Godnatt!

1 kommentar:

  1. hoppas allt blev super:) Och jag måste få se på kort sen :) Puss

    SvaraRadera