fredag 10 april 2009

En lång fredag?

Låååångfredag idag - otroligt. Jag har nog inte riktigt fattat att det är påsk än....jag ligger jämt efter i tankarna när det gäller högtider. Förut när man var liten så öppnade man lucka efter lucka innan jul å det gick såååå långsamt!! Man längtade å längtade. Idag så bara SVUSCH! Så är det jul! Oj, vänta jag hann inte med.... sen SVUSCH! så är det påsk...o så fortsätter det. Till nästa jul. osv....suck!! Varför måste allt gå så snabbt?!

Har iallafall haft en helt ok långfredag. Påskmat har jag fått åxå :) Å påskgodis. Men inget påskägg i sikte...lite tråkigt....men jag får väl inse att jag är vuxen nu hahaha! :P

Imorn blire babysim as usual å sen en tripp till Gävle lite senare :) Hinner nog knappast skriva nåt här imorn, men då vet ni ju vad jag har för mej iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar