onsdag 15 april 2009

Slut på sötebröds-dagarna!!


Idag är Nellie 7 månader - otroligt. Men sant.

Var en sväng till Gävle å hälsade på Nina :) Vad gjorde vi då? Jo vi gick till skattemyndigheten. Inte varje dag man har så roligt inte! Sen tog vi en sväng till Lindex åxå, Nellie fick ny vårjacka + mössa. Skulle kunna handla hur mkt som helst till lilla sötisen, men får hejda mej själv. Nu när jag måste börja leva fattigt igen efter att jag deklarerat...hua!! Jaja har ju iallafall haft mitt lilla roliga ett år nu så får väl va glad för det då. Tillbaks till verkligheten. Mammapengen räcker inte för evigt...tyvärr. Undrar föressten vad jag ska göra sen? Jobba? Känns helt overkligt... ser verkligen inte fram emot dagis o jobb o att bara träffa Nellie på kvällarna. Näe då är jag hellre hemmafru! A la Desperate Housewifes! Det vore nåt det ;)



2 sötisar -Nellie och Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar