torsdag 13 augusti 2009

Ännu en helt vanlig dag

Jag har fått nån slags lättare ögon-infektion eller nåt. Vilket innebär att på ena ögat ser det ut som att jag gråtit. Ont i halsen har jag ju åxå haft ett tag. Ja är det inte det ena så är det det andra! :P Men förutom det så mår jag bra:)
Kanske jag lider av nå vitaminbrist? Skulle inte förvåna mej med min diet... jag är inte direkt den nyttiga typen. Inte just nu iaf. Skulle vilja, men är väl för lat att laga massa nyttigheter som innebär en massa hackande av grönsaker. Det ska gå snabbt. När det dessutom bara är mej själv (o ibland Nellie) jag ska laga till, ja då känns det mindre viktigt vad det blir. Bara jag blir mätt!

Började dagen idag med att jobba. Efter ett par ynka timmars sömn. Jag jobbar med godis om jag inte sagt det. Mer än så tänker jag inte beskriva :P Ja sen vart det till att hämta Nellie hos mormor. Stanna där en stund å fika. Å sen hem, både jag o Nellie stor-jäspandes....så det blev middags sovning för båda 2 väl hemma. Nellie var pigg igen efter ca 2 timmar. Jag var inte lika pigg.....:S
Middag för lillgumman - lasagne. Själv tog jag mej ett happy meal på Donken. Drive thruu.... För vi var iväg å fikade på kvällen. Nu är jag jätte jätte trött.....jäsp!

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Det är nog ögoninflammation du har. Var noga med handhygien, klia så lite som möjligt i ögonen (helst inte alls) och badda ögonen ren från var med en bomullstuss med ljummet vatten från yttre ögonvrån in mot inre ögonvrån. Det är supersmittsamt (om man håller på och pillar sig i ögonen och så och sen tar i andra).
    Japp, här har du en med en massa erfarenhet i ämnet eftersom jag har det typ en gång i kvarten. :/
    Krya på dig! :) Kram!

    SvaraRadera