fredag 14 augusti 2009

Vi sju-sovare :)

Imorn börjar babysimmet. Ska bli så kul nu när lillgumman blitt större, 11 månader redan(imorn). Hennes polare blir 1 år en efter en nu. Shit va snabbt tiden går! Känns både roligt och fruktansvärt på samma gång.

Ikväll la jag henne strax innan kl.19. Annars brukar det vara vid åtta. Men hon sover ju så jäkla länge om morgnarna så det är väl lika bra att lägga henne ännu tidigare så hon kommer upp i tid haha! Ja herregud, det är nog inte många som har detta "problem" med sina små kan jag tänka mej :P Jag får väl försöka vänja av henne innan dagis börjar senare i höst.

Fattigdagar till trots så blev det iaf lax till oss 2 till middag. (Rotade lite i frysen) Mums!

Har börjat lite smått med att låta Nellie få prova äta själv. Såhär kan det se ut då. Skeden i ena handen o äter med den andra :) Haha:) ja men nån gång måste hon ju få pröva.

1 kommentar:

  1. jag hittade jättebra ergonomiska bestick till Lukas. var en gaffel och en sked i samma förpackning. jag gillar dem skarpt. går jättebra för dem att hålla i skeden och stoppa i munnen själv.

    SvaraRadera