måndag 24 augusti 2009

En lat mammas bekännelser.

Efter en rejäl sovmorron för mej o Nellie så blev det fika på Furan idag :) Med 2 till mammor och 2 till bebisar. Eller ja - bebis är kanske inte rätt ord på en 1-åring? Snarare småbarn.

Jag fick ett samtal kl.11. Då skulle vi ses kl.12 var det tänkt. Jag var där närmare kl.13....jamen det tar lite tid att duscha, klä och sminka sej och samtidigt ta hand om en liten. Sen är jag ganska seg av mej måste jag erkänna....men ska väl försöka göra mej av med den (o)vanan :P

Satt iaf fint med kaffe o kladdkaka! Och en massa tjejsnack som vanligt:)

Majs var gott:)


Sötnosar:)

Nu ikväll har det blivit en massa snack i telefon, data-och tv -slappande och inte alls ngn städning! Så jätte-disken får vänta tills imorn, nu ska jag sova tidigt för en gångs skull.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar