onsdag 5 augusti 2009

Utrensning

Äntligen städat Nellies rum. det började nämligen mer o mer likna ett förråd mer än ett rum...men nu är det finfint igen:) Hon har ju inte mkt grejer där än, mer än sin spjälsäng, en tjusig matta o ett rangligt databord som fungerar som nån slags bokhylla. Jag tänker 'Less is more' :P Mer saker blir d väl. Så småningom.

Sen har jag tagit mej tiden att rensa ur hennes klädförråd, så nu är det inte längre smock-fullt i hennes lilla byrå. Nu är det snarare halv-tomt...! Herregud så mycket kläder hon växt ur! Ja nu vet jag iallafall vad jag ska lägga pengarna på ett litet tag framöver...


Fniss Partners in crime ;)

3 kommentarer:

  1. shit, vilka snyggingar! :)

    SvaraRadera
  2. Hihi, en sån där tröja med döskallar har jag gett till Arvid : ) så tuffa ju! Kram kockan

    SvaraRadera