tisdag 11 augusti 2009

Tuffa tider

Jaa såhär har de senaste dagarna mestadels sett ut. Jag o Nellie. Bus o lek. I helgen blev det lite utflykter men igår o idag har vi mest varit hemma å myst.
Jag behövde nog det åxå eftersom jag drabbats av nå j*la halsont som bara blev värre :S Men nu efter jag tagit mej i kragen o verkligen vilat så känns det mycket bättre :) (Jag har ju varit lite smårädd för denna svininfluensa o får för mej att jag o andra har det hela tiden haha! Äh det är nog ingen fara. Eller...?)

Idag iallafall så fick jag besök å vi satt å prata läänge. Kändes jättebra faktiskt. Ibland behövs det. Ibland är det som att man kommer på vissa saker när man pratar om dom. Som att man liksom kommer fram till slutsatser själv, som man kanske inte gjort om man bara gått ensam o funderat. Men när man väl börjar prata om det så kan det hända grejer! Det kändes iallafall nyttigt :)

Och nu ikväll har vi varit iväg å fikat :) Känner mej proppmätt på bullar, usch!

Imorn ska jag nog ta å umgås med min allra käraste syster, som återigen är i stan. Som snart flyttar 60 mil bort. Hon är bara här ett par veckor till sen äre hejdå för 10 månader framåt! (Fast jag tänker naturligtvis hälsa på dej syrran! :))
Vi hade bestämt en sushi-lunch, men vette tusan nu med ekonomin :S Kanske dax nu att bromsa lite på vissa lyx-vanor man lagt till med. Får väl se hur det går med den saken... :P

Godnatt!












(Har fortfarande lite dålig koll på hur man lägger in bilder bra, som ni kanske märker. Haha! Jaja..jag orkar inte fixa mer nu utan det får väl se ut såhär sålänge :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar