söndag 2 augusti 2009

Mätt!

Aaah är proppmätt! Haft middagsmys; Tacos. En av mina favoriträtter :) Har jag nu tur så kommer mamma förbi med en bit rabarber-paj o vaniljvisp som efterrätt. En paj hon gjorde på rabarberna jag hade utanför mej. HADE. Nu finns inte en endaste stjälk kvar. Men iof känner jag på mej att jag inte skulle gjort vare sej paj eller kräm ändå, så det gör inget:)

Hmm...har ju hänt mkt på sista tiden. Jag har varit lite för busy för att uppdatera här. (Haha nu börjar jag skriva på svengelska märker jag. När jag pratar använder jag mej mycket av just Svengelska. Vet inte varför. Med vissa personer blir det mer, andra mindre. O med vissa blir det nästan bara dålig engelska hahaha!)
Hursomhaver så har jag väl i stort sett haft det bra. (För att svara alla er som undrar hur det är.) Nellie är det åxå bara fint med. Ååh lillgumman har en ny tand på G! En framtand har börjat synas:) Jag som mamma tycker ju detta är en av livets höjdpunkter just nu :) Detta blir hennes 3e tand.

Just nu sover lillhjärtat. Efter att ha diggat lite till "Jag är en gummibjörn". Varje gång jag tar fram den på Youtube så sitter hon som klistrad vid skärmen hihi :)

Ska föressten slänga upp lite bilder här åxå från senaste tiden. Så fort jag fått tillbaks min USB-kabel. Har en massa nu i mobilen/kameran :)

1 kommentar:

  1. Lukas älskar kramsången han =) den brukar vi kika på på Tuben.

    SvaraRadera