tisdag 4 augusti 2009

Hej hej!

Dagen idag har gått snabbt. Vilade o sov mest hela förmiddan, sedan iväg på ett ärende, hem o ge mej själv o Nellie mat. Jag hade köpt sushi som jag tryckte i mej på typ 2 röda. Aah lyxmat:) (Numera behöver jag ju inte ens säga vad jag ska beställa, de känner igen mej haha :P Inte så konstigt då jag älskar sushi)

Sedan kom mormor o hennes karl hem till mej för att hjälpa mej skruva upp ett par hyllor. (Jag har ju ett par väggar här hemma som man måste använda borr i. Drygt!) Nu är iallafall hyllorna uppe :) Imorn ska jag få hjälp med platt-Tvn som åxå ska upp på väggen. Ett måste då Nellie tycker om att kladda med sina händer på den ack så dyra skärmen :S

Kvällen sen spenderades med kärt sällskap :)
Nu är jag såå trött så trött.... så jag ska väl försöka va duktig å lägga mej i tid (före midnatt) för en gångs skull :P

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar